Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Master Chef Άγγελος Μπακόπουλος είκοσι απαντήσεις



Master Chef Άγγελος Μπακόπουλος είκοσι απαντήσεις




1.      Πώς αποφάσισες να ασχοληθείς με τη μαγειρική?
Από τη παιδική μου ηλικία επηρεασμένος από τη μητέρα μου .Χαρακτηριστικά θυμάμαι τη κουζίνα του σπιτιού μου γεμάτη φαγητά και όμορφες μυρωδιές. Ήταν κάτι που με ώθησε στα 15 μου χρόνια να πάω σε μία σχολή μαγειρικής και να σπουδάσω. Από τότε ξεκίνησε το ταξίδι…

2.      Ποιος μαγειρεύει στο σπίτι?
Γενικά μένω μόνος μου… Μαγειρεύω αρκετά στο σπίτι…. Αγαπημένη μου συνήθεια να μαγειρεύω τις πρωινές ώρες….

3.      Πως αποφάσισες να συμμετέχεις  σε  ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα όπως το Master Chef?
Όταν είχα δει το Master Chef  1 είχα γοητευτεί που στην Ελλάδα λάμβανε μέρος ένας τέτοιος διαγωνισμός και είπα «του χρόνου θα είμαι εκεί». Ο λόγος που το έκανα ήταν καθαρά ένα στοίχημα με τον εαυτό μου.

4.      Παρατήρησα ότι ο κόσμος σε αναγνωρίζει και σου ζητάει αυτόγραφα ή φωτογραφίες. Πώς το αντιμετωπίζεις αυτό?
Σίγουρα όλο αυτό μου δημιουργεί τεράστια αμηχανία. Ένας απλός μάγειρας είμαι και πολύ προσγειωμένος. Σε καμία περίπτωση δε με ενοχλεί ο κόσμος και θέλω να τον ευχαριστήσω για την αγάπη που μου δείχνει καθημερινά .

5.      Οι πληροφορίες μου λένε ότι έλαβες μια πάρα πολύ καλή θέση. Θέλεις να μας πεις κάτι παραπάνω?
Είμαι πάρα πολύ ικανοποιημένος από τη πορεία μου στο διαγωνισμό. Σίγουρα θα μπορούσα και καλύτερα… Δε μπορώ βέβαια να σας αποκαλύψω κάτι παραπάνω γιατί με δεσμεύει το συμβόλαιο μου με το MEGA.

6.      Πιστεύεις ότι θα κερδίσει ο  καλύτερος μάγειρας ή υπάρχουν κι άλλοι παράγοντας που θα  παίξουν ρόλο ?
Πιστεύω ότι θα κερδίσει ο καλύτερος μάγειρας…. Από την πορεία μου μέσα στο παιχνίδι κατάλαβα ότι τα πράγματα είναι αξιοκρατικά γιατί σε καμία περίπτωση το κανάλι δε θα ήθελε να εκτεθεί.

7.      Αισθάνεσαι ότι έχει αλλάξει κάτι μετά το παιχνίδι?
Περπατάω στο δρόμο και με αναγνωρίζουν όλοι. Όλη αυτή η δημοσιότητα έχει ταράξει τη ζωή μου και θετικά και αρνητικά γιατί είναι κάτι πρωτόγνωρο για μένα.

8.      Σε είδαμε να διατηρείς επαφή με τον Κωνσταντίνο τον Τσαντίλη. Είναι μια φιλία που δημιουργήθηκε στο παιχνίδι ή υπήρχε από πριν?
Το Κωνσταντίνο τον γνώρισα στο Master Chef  . Κατευθείαν δέσαμε σα χαρακτήρες .Πλέον στη ζωή μας είμαστε φίλοι και κάνουμε πολύ καλή παρέα.(Θεωρώ πως έφυγε νωρίς από το διαγωνισμό. Είχε δυνατότητες να φτάσει πιο ψηλά)


9.      Με άλλους συμπαίχτες έχεις κρατήσει επαφή?
Εννοείται πως κρατάω πάρα πολύ καλές επαφές με πολλά παιδιά.  (Άγγελο Κάρδαρη, Γεράρδο, Μπάμπη, Αριστοτέλη, Σαρυμαυρογένη).

10. Παρασκήνιο υπήρξε τελικά στο παιχνίδι?
Σίγουρα μέσα στο παιχνίδι υπάρχουν πολλές ίντριγκες. Είναι λογικό από τη στιγμή που αναγκάζεσαι να συμβιώσεις με άτομα που δεν γνωρίζεις και έχουν διαφορετικό χαρακτήρα. Όλα βέβαια ήταν μέσα στο πλάισιο της πίεσης και του άγχους.

11. Συμμετείχες στο φεστιβάλ Κερνάμε Ελλάδα  Ποιες είναι οι εντυπώσεις σου?
Είμαι πάρα πολύ χαρούμενος που έλαβε μέρος ένα τέτοιο φεστιβάλ στην Ηλεία με αποτέλεσμα να αναδειχθεί η περιοχή. Οι εντυπώσεις μου είναι πολύ θετικές και χαίρομαι που βοήθησα και εγώ σε αυτή τη διοργάνωση.

12. Ποιο είναι το φαγητό που δεν σου αρέσει να  μαγειρεύεις ?
Δεν υπάρχει φαγητό που να μη μου αρέσει να μαγειρεύω…. Θεωρώ ότι η μαγειρική είναι μια ιεροτελεστία και πρέπει να τη κάνουμε κάθε φορά με αγάπη…

13. Εντάξει όλα τα μαγειρεύεις , το δικό σου αγαπημένο πιάτο ποιό είναι?
Γενικά δεν έχω αγαπημένο πιάτο. Μπορώ να πω ότι μου αρέσουν περισσότερο τα σπιτικά φαγητά, αυτά που βγάζουν μαμά… Από τα πιο εξειδικευμένα πιάτα μ΄ αρέσει ο συνδυασμός του αστακού με φουά γκρα και εσπεριδοειδή


14.Θα μας πεις  το καλύτερο και το χειρότερο σχόλιο που έχεις ακούσει για τη μαγειρική σου?
Το καλύτερο σχόλιο που έχω ακούσει δεν ήταν σχόλιο, αλλά μια κίνηση από ένα πελάτη που μπήκε στη κουζίνα και μου φίλησε τα χέρια… Το χειρότερο σχόλιο ήταν στα πρώτα μου μαγειρικά βήματα ,όταν ένας πελάτης είχε γυρίσει το πιάτο πίσω και είχε πει «αυτό δε τρώγεται» χαχαχα… Υπερβολικός ήταν.. εμένα μου άρεσε…

15.Σου έχουν ζητήσει να μαγειρέψεις για κάποιον κάτι ξεχωριστό?
Πολλές φορές στη μαγειρική μου πορεία μου έχει ζητηθεί κάτι τέτοιο και όλο αυτό με εξιτάρει και μου δημιουργεί μια ευχάριστη πρόκληση να τον εντυπωσιάσω γευστικά

16. Ποιός "διάσημος" σου ζήτησε κάτι ξεχωριστό δηλαδή?
Όταν δούλευα σε ένα εστιατόριο στην Αθήνα είχε έρθει ο Αμπράμοβιτς και μου ζήτησε να φτιάξω κάτι πολύ «ψαγμένο». Του έφτιαξα αστακό με λευκή σοκολάτα και σος από βατόμουρα.

17.Του άρεσε?
Ναι, του άρεσε πολύ! Ένιωσα πολύ περήφανος. ( ήταν η πρώτη φορά που δοκίμασα αυτό το συνδυασμό).


18.Θα μας πεις ένα μικρό μυστικό μαγειρικής?
Δεν υπάρχουν μυστικά. Αν στη μαγειρική βάλεις αγάπη και συναίσθημα το αποτέλεσμα θα είναι «νόστιμοοοο».

19.Πώς θα χαρακτήριζες εσύ τον εαυτό σου?
Επίμονο, πεισματάρη, υπομονετικό, τελειομανή με τη δουλειά μου…

20.Πού σε βρίσκουμε αυτόν τον καιρό επαγγελματικά?
Αυτό τον καιρό δεν εργάζομαι κάπου… Το καλοκαίρι όμως θα με βρείτε στο ξενοδοχείο MANDOLA ROSA της εταιρείας GRECOTEL στη Κυλλήνη.


-Σ ευχαριστώ πάρα πολύ Άγγελε.
Καλή σου επιτυχία στο παιχνίδι και στην πορεία σου γενικότερα!
-Εγώ σας ευχαριστώ πολύ! Ήταν μια πολύ ευχάριστη συζήτηση.


Υ.γ.
Τι μου έμεινε εμένα? Η φράση «Ένας απλός μάγειρας είμαι…»
Τι δεν είδατε? Τη συστολή και τη σεμνότητα.
Τι με δυσκόλεψε? Ότι κάθε δυο λεπτά του ζητούσαν να βγάλουν φωτογραφίες.

Σία Χαλικιά

 Master Chef Άγγελος Μπακόπουλος είκοσι απαντήσεις
 Master Chef Άγγελος Μπακόπουλος είκοσι απαντήσειςMaster Chef Άγγελος Μπακόπουλος είκοσι απαντήσεις



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου