Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Συνέντευξη με τον νέο τραγουδιστή Γιώργο Χαραλαμπόπουλο

Στις συζητήσεις μας με το Γιώργο υπάρχει  πολύ χιούμορ και πολλή μουσική. Τον τελευταίο καιρό η κουβέντα μας γύριζε πάντα γύρω από τη νέα του δουλειά και μπορούσα να διακρίνω εύκολα το άγχος του, την αγωνία του αλλά και τον ενθουσιασμό του γι΄ αυτή. Είδα πόσο περήφανος νιώθει και πόσο θέλει να ακούσει και να αγαπήσει και ο κόσμος τα νέα του τραγούδια. Σκέφτηκα λοιπόν να βρεθούμε και να κάνουμε μια κουβέντα που θα μοιραστώ μαζί σας ώστε να τον γνωρίσετε κι εσείς λίγο καλύτερα.

Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με τη μουσική; 


Θυμάμαι πήγαινα γυμνάσιο,έκανα παρέα με ένα συμμαθητή μου που τον έλεγαν Λευτέρη. Άκουγε ροκ, ψιλοχύμα τύπος που έπαιζε κιθάρα. Πρώτη φορά έβλεπα κάποιον να παίζει κιθάρα με τόσο πάθος και φυσικά εντυπωσιάστηκα. Στην παρέα μας μιλούσαμε πλέον μόνο για μουσική και στον ελεύθερο χρόνο μου μάθαινε να παίζω κιθάρα,σιγά σιγά μάθαινα όλο και κάτι παραπάνω και όσο έμπαινα πιο βαθιά στην μουσική τόσο πιο πολύ ένιωθα την ανάγκη να εκφραστώ μέσα από αυτή, να γράψω για όλα αυτά που μου συνέβαιναν καθημερινά,όχι ακριβώς να τα μοιραστώ με κάποιον πάντα ντρεπόμουν να παίζω και να τραγουδάω μπροστά σε άλλους, ήταν κατά μια έννοια μιας μορφής εκτόνωσης που έγινε τρόπος ζωής.

Στη σύγχρονη κοινωνία, με όλα τα προβλήματα που ζούμε, πως πιστεύεις πως μπορεί να συμβάλλει η μουσική;
Η μουσική συμβάλλει αγχολυτικά στον άνθρωπο τον κάνει να περνάει καλά, να ταξιδεύει, να αφήνει τα προβλήματα γύρω του, να ταυτίζεται ,να προβληματίζεται και να κάνει όνειρα .Προσωπικά δεν θα μπορούσα να φανταστώ έναν κόσμο χωρίς μουσική.

Πόσο εύκολο είναι για ένα νέο καλλιτέχνη να προωθήσει την δουλειά του;

Τα πράγματα πλέον με το ίντερνετ είναι πολύ απλά .Μπορείς να ανεβάσεις την δουλειά σου στο διαδίκτυο και η πληροφορία να ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο. Σίγουρα χρειάζεται και η τύχη για να μπορέσεις να πετύχεις, υπάρχει πολύ μεγάλος ανταγωνισμός εκεί έξω,παιδιά με απίστευτο ταλέντο.

Έχεις σκεφτεί να πας σε κάποιο talent show;

Το έχω σκεφτεί αρκετές φορές, ξέρεις όταν σου λένε γιατί δεν πας εκεί ίσως να είναι μια ευκαιρία να σε ακούσει περισσότερος κόσμος και δεν σου κρύβω πως έχω πάει σε οντισιόν αντίστοιχου show αλλά ευτυχώς δεν με πήραν..χαχαχα! Όχι δεν το κατακρίνω η το βλέπω λάθος, όντως μπορεί να είναι μια καλή ευκαιρία για κάποιον,απλά εμένα πάντα με προβλημάτιζε.Τι να πω ,μου αρέσει ο δύσκολος δρόμος μάλλον,τον βρίσκω πιο ενδιαφέρον.

Στους καιρούς της κρίσης που βρισκόμαστε, έχουμε αλλάξει τα ακούσματα μας;

Τα "ακούσματα" μας δεν θα αλλάξουν ποτέ .Αν για παράδειγμα ακούς Πάολα και γουστάρεις, Πάολα θ ακούς ακόμα κι αν καταστραφούμε ολοσχερώς. (η Πάολα ήταν τυχαίο παράδειγμα,κι εγώ άλλωστε γουστάρω να την ακούω)

Διέκρινα προβληματισμό σε όλα τα τραγούδια σου. Και κοινωνικό και πολιτικό ...

Γράφω πολύ βιωματικά,αν δεν νιώσω κάτι πολύ βαθιά μέσα στο πετσί μου δεν μπορώ να γράψω και αυτό που νιώθω λίγο πολύ το ζούμε όλοι μας.Η ανάγκη να φύγω και να πάω κάπου χωρίς άγχος και ανεργία,εκεί που δεν θα μαλώνουμε μεταξύ μας για το ποιος έχει το πιο ωραίο αμάξι ούτε θα υπάρχει κοινωνικός διαχωρισμός ούτε κάποιος έξυπνος θα ορίζει τις ζωές χιλιάδων,κάπου να περνάω όμορφα και να γελάω .Να μαζέψω όσες περισσότερες στιγμές μπορώ ,όπως αναφέρω και στο ομώνυμο τραγούδι του δίσκου, γιατί η ζωή μας είναι πολύ μικρή και δεν το έχουμε καταλάβει ακόμα.
Τι πιστεύεις ότι είναι αυτό που κάνει τα τραγούδια σου να ξεχωρίζουν;

Δεν είμαι αντικειμενικός κριτής .Έχω πονέσει πολύ για να γίνει όλο αυτό πραγματικότητα και για μένα είναι πολύ ξεχωριστό ήδη .Δεν υπάρχει βοήθεια απο πουθενά, όπως και η πρώτη μου δουλειά με τίτλο ασπρόμαυρη εικόνα έτσι και οι στιγμές τώρα έγιναν απο τις οικονομίες μου,για μένα είναι κάτι παραπάνω απο τραγούδια .Εύχομαι να αρέσουν στον κόσμο που θα τ΄ακούσει και να τ΄ αγαπήσουν.


Ποιο είναι το μεγάλο σου όνειρο σε ό,τι αφορά τη μουσική;

Να μην σταματήσω ποτέ να παίζω και να γράφω μουσική γιατί είναι το μοναδικό πράγμα που με κάνει ακόμα να ονειρεύομαι .


Στο τραγούδι σου ΄Φυλακή΄ υπάρχει ο στίχος : ¨ Βρήκα επιτέλους μια δουλειά,για να κοιμάμαι πιο καλά,να με ρωτάει η γειτονιά και να καυχιέμαι.¨ Θεωρείς ότι το φαίνεσθαι έχει περισσότερη σημασία σήμερα;

Πολλοί άνθρωποι δυστυχώς πιστεύουν σε αυτό. Ξέρεις κι εσύ πολύ καλά οτι ιδιαίτερα εδώ στην επαρχία που ζούμε εμείς παίζει πάρα πολύ . Έχουμε χάσει την ουσία, δεχόμαστε σφαλιάρες κάθε μέρα και ντρεπόμαστε να μιλήσουμε μήπως χάσουμε την δουλειά μας για να λέμε οτι δουλεύουμε για 480 ευρώ, είναι καλύτερα λέει απ το να είσαι άνεργος , καλύτερα στην σφαλιάρα. Δεν ζούμε σε μια φυλακή λοιπόν ?

Πιστεύεις ότι με μια μπαλάντα μπορείς να περάσεις τα κοινωνικά μηνύματα που ¨θίγεις¨;

Φυσικά και μπορείς .Φαντάσου οτι η μουσική είναι ένας καμβάς και οι στίχοι τα χρώματα. Ο καμβάς λοιπόν θα αποτυπώσει ακριβώς ότι εσύ ζωγραφίσεις πάνω του και αυτό θα μείνει για πάντα εκεί.Δεν υπάρχει λάθος και σωστό παρά μόνο αυτό που νιώθεις εκείνη την στιγμή που ζωγραφίζεις.

Υπάρχουν άνθρωποι που έχουν πιστέψει σ΄εσένα και σε στηρίζουν; Αν ναι, θέλεις να αναφέρεις κάποιους;

Θα ήθελα να ευχαριστήσω τον παράγωγο μου Γιάννη Μακρή που πραγματικά πιστεύει σε μένα και βάζει τον καλύτερο του εαυτό πάντα σε όλες μας τις δουλείες .Όλους τους μουσικούς που έπαιξαν τον Άγγελο Γιαμπουρά στα τύμπανα τον Ιάσονα Μιχτσή στα δεύτερα φωνητικά και χορωδιακά μέρη που είναι ένα μουσικό φαινόμενο απο μόνο του το παιδί και τον Μάκη Στούμπανο στο ηλεκτρικό μπάσο που είναι και απο τα μέρη μας και η βοήθεια του ήταν πραγματικά πολύτιμη.Επίσης θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα απ την καρδιά μου τον Ανδρέα Κοροντζή που έφτιαξε αυτό το καταπληκτικό εξώφυλλο που κοσμεί το δίσκο.Τον Γιώργο Χαλικιά που κάναμε παρέα το πρώτο μου βίντεο,την οικογένεια μου αλλά και τον άνθρωπο μου που με στηρίζουν ηθικά κάθε μέρα και μου δίνουν δύναμη να συνεχίσω.

Πώς μπορεί κανείς να επικοινωνήσει μαζί σου;

Μπορεί να μου στείλει στα προφίλ όπου διατηρώ και διαχειρίζομαι ο ίδιος στο fb
https://www.facebook.com/georgecharalampo/
https://www.facebook.com/george.charalampopoulos1
αλλά και στο email μου
george.charalampopoulos86@gmail.com


Σ΄ευχαριστώ πολύ Γιώργο, σου εύχομαι να εκπληρωθούν όλα τα όνειρά σου!

Κι εγώ σ ευχαριστώ πολύ Σία για την φιλοξενία και την όμορφη κουβέντα που κάναμε!

Υ.γ.
Η φωτογραφίες του άρθρου δεν ανήκουν στο Καινό , είναι από την σελίδα του Γιώργoυ στο facebook.




Σια Χαλικιά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου